Cum comandați un website

Home / Web-Design / Cum comandați un website

În epoca tehnologiilor informaționale avansate deja nu este actuală problema amplasării geografice a firmei, care oferă servicii de creare a site-urilor, webdesign-ului, promovării și susținerii acestora. Cu ajutorul poștei electronice, sistemelor de plăți electronice, sistemelor de proiectare comună  totul poate fi făcut la distanță, chiar și în cazul aflării companiilor pe continente diferite. În așa fel a apărut un nou tip de colaborare între client și executor - așa numită colaborare la distanță.

Pentru a simplifica colaborarea la distanță noi am elaborat un plan “step by step” în desfășurarea dezvoltării site-urilor sau webdesign-ului.

Dacă doriți să comandați online webdesign-ul pentru site-ul Dvs:

  1. Primul contact între client și executor. Este necesar să alegeți pachetul potrivit și să apăsați butonul “Comandă site-ul”. Vă înregistrați pe site-ul nostru, completînd toate cîmpurile necesare.
  2. Se achită o plată simbolică în avans (5$) pentru începerea lucrărilor. *Această plată este necesară pentru a confirma seriozitatea intențiilor – deoarece noi suntem unica companie, care timp de două zile lucrătoare o să vă prezinte 2 makete funcționale a site-ului viitor pentru previzualizare. Această sumă va fi scoasă din prețul site-ului.
  3. La această etapă se discută în linii generale viitorul proiect. Se completează o formă specială pentru comanda site-ului (Brief pentru dezvoltarea site-ului), care, după achitare, va fi expediat la adresa Dvs. electronică!
  4. Designerii și optimizatorii noștri profesioniști vor elabora 2 machete (deign-uri) pentru site-ul Dvs., care va corespunde atît cerințelor Dvs., cît și tendințelor moderne din sfera webdesign-ului. Timp de două zile după achitarea avansului preliminar, noi vă vom expedia link-urile cu machetele site-ului Dvs. Fiecare machetă va include 2 sau 3 pagini web (funcționale) cu un oarecare text și imagini (demo).
  5. Dvs. concretizați detaliile și aprobați varianta finală.
  6. După ce Dvs. veti confirma macheta, urmează sa încheiem un contract online. Pe adresa Dvs. electronică veti primi email-ul cu link-ul prin care veti face cunoștință cu toate punctele contractului și veti semna în varianta electronică contractul cu web-studioul nostru.
  7. Dezvoltarea nemijlocită a site-ului se va iniția imediat după ce vor fi achitate 80% din valoarea contractului (link-ul pentru plată va fi la fel expediat pe adresa electronică a Dvs). Data cînd banii vor ajunge în contul web-studioului, va fi considerată și data începutului lucrărilor de dezvoltare a site-ului. La această etapă (după achitare a 80%) La această etapă Dvs. veți primi gratis numele de domeniu, dacă doriți (în timpul achitării)!
  8. După ce se vor începe lucrările de dezvoltare, Dvs. ne veți transmite toată informația, care trebuie să figureze pe site-ul Dvs. În majoritatea cazurilor anume clientul prezintă materialul graphic (dacă îl aveți) și textual pentru completarea site-ului, iar specialiștii noștri în domeniul SEO-optimizării vor pregăti acest content pentru publicare..
  9. Urmeazî etapa de testare. Este o etapă foarte importantă, deoarece anume la acestă etapă se vor corecta toate greșelile (dacă acestea au avut loc) și site-ul se pregătește pentru a fi plasat (transmiteți la adresa electronică lista de modificări solicitate).
  10. Și ultima etapă – livrarea proiectului. Clientul achită restul sumei de bani iar noi plasăm website-ul pe server. Vă reamintim, că în cazul în care comandați site-ul la studioul nostru, noi vă vom oferi gratis domeniul înregistrat pe numele Dvs și serverul pe un termen de un an de zile.
  11. În majoritatea cazurilor colaborarea noastră cu clientul nu se finalizează la această etapă, deoarece pe viitor noul site-ul are nevoie de promovare în TOP și de suport permanent...

 

* Noi vă recomandăm să faceți cunoștință cu serviciile, tarifele și brief-ul nostru înainte de a comanda site-ul.